вторник, 16 мая 2017 г.

Вдячні теги до книжок.



Доброго дня!
Ці два теги як приклад того, що коли не показав роботу відразу, то потім забудеш, полінуєшся і покажеш вже невідомо коли. Цього тижня збираємося з донею на щорічний Книжковий Арсенал, де маю намір купити книжки для благодійного аукціону «Свій за свого». Якщо знайду і куплю щось нове і цікаве, то знов будуть книжкові лоти від мене і відповідно, що стало для мене традицією, упаковка книжок і вдячні теги покупцям-- отже будуть і нові фото. Чим не привід навести порядок у фотографіях на телефоні та комп’ютері. Тепер намагаюся не затягувати і демонструвати свої «трудові досягнення» :)) вчасно. А поки—минулорічні справи.
Цей тег зробила…




… для цієї книжки.

Книгу я придбала в квітні, але випускна круговерть, потім літо, а восени підгадали з організаторами аукціону і виставили цю книжку перед кінопрем’єрою «Фантастичних звірів» в Україні. Вдало вийшло! Розмір тега—6,5Х10,5 см.
Ось так виглядає на упаковці.

А цей тег робила трохи раніше, але виставляю другим, бо попередній тег мені подобається більш, навіть дуже подобається (не скромно, вибачтеJ). Точного розміру не пам'ятаю:
діаметр приблизно 5-6 см.
До цієї книжки. Кажуть, дуже цікава, але у мене вона поки що стоїть у черзі.
На упаковці.


На цьому все: більш часу збиралася, забувала і відкладала запис, ніж витратила на обробку фото і написання.
Цікавих подій, гарного настрою!))




Комментариев нет:

Отправить комментарий