понедельник, 14 ноября 2016 г.

Теги. Багато різних тегів.))



Вітаю!
І знову негласна рубрика «Розбираючи фото-скрапархіви». )) Весною 2015-го я чомусь вирішила, що мені терміново необхідно утилізувати обрізки скрап паперу, паперу для пастелі і дизайнерського картону. З цією метою я налагодила виробництво тегів. Зробила трохи більш 15-ти штук.
На фото ті, що залишились на сьогодні. Розмір—8,5Х6 см.




Подивилася я на плоди своєї роботи та подумала: «І навіщо, Таня, тобі стільки тих тегів? Чи так вже сильно заважали тобі ті обрізки?»











Але нагода застосувати один з них трапилася незабаром-- для подарунка подрузі.

Потім при пакуванні цукерок для доньчиної вчительки.
 
Ще раз для привітання моєї подружки з курсів польської мови. На цьому місці "приберіть ваших дітей від наших блакитних екранів."© 



 
Горлечко пляшки швиденько обмотала мереживом та атласною стрічкою. На стрічку прив’язала тег. Зі зворотного боку тега написала коротеньке поздоровлення, декор не завадив.


Пакет вибився з кольорової гами, але робити не було часу.
Ще був один (а може й не один) випадок використання тегу, але там не він був головним героєм.)) Мова там буде про інше моє творіння. Маю надію, що скоро і до тієї частини фото-скрапархіву дійдуть мої рученята.
Цього року щось дуже швидко прийшла зима. Але не будемо занепадати духом. Гарного настрою!))


Комментариев нет:

Отправить комментарий