пятница, 1 ноября 2019 г.

Блокнот Dance Center 3.

Вітаю!
З непоказаного, але не забутого. Хіба ж можна забути цікаву, легку роботу над завданням від постійних клієнтів. В липні зробила вже третій блокнот для керівника клубу бальних танців «Dance Center».
Для попереднього блокноту тему придумали замовники. Цього разу мені був наданий повний карт-бланш, а це для майстра і велика радість, і велика відповідальність одночасно. Декілька днів я міркувала. Вирішила, що обкладинка має бути схожою на ретро-афішу, вінтажну шпальту газети або на сторінку старого фотоальбому. Загальна тема: мистецтво вічне, бальні танці поза часом. Знайшла фото танцюючих людей, роздрукувала в фотостудії декілька різних за розміром та зображенням варіантів. Дома викладала-тасувала і все ж таки думала, чи права я, чи вийде. Інші ідеї якось не поспішали до моєї голови—і вирішила розпочати. З першого дотику ножа до паперу робота пішла легко, в задоволення—і я зрозуміла, що на вірному шляху. Мені здається, я впоралась.



 
Так як люблю завершеність, зробила тег та прикрасила крафт-пакет.


Я щаслива, що мої блокноти живуть таким цікавим та активним життям. Не кожен канцелярський виріб може похвалитися тим, що активно подорожує рідною країною та Світом, присутній на міжнародних змаганнях і навіть бачить їх з місця журі.
Гарного настрою.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий