четверг, 27 апреля 2017 г.

Топпер новорічний: весняний показ.))



Привіт!
Спочатку хотіла написати, що знов запізнилася з показом роботи. То й правда—забула показати вчасно. Але цього року в Україні така весна, особливо квітень, що новорічний топпер, вважаю, саме те, дуже доречний.)))
Що за топпер? Чому один? Є історія.
Наприкінці жовтня 2016 року звернулася до мене деяка пані (попередньо ознайомившись з деякими моїми роботами) з проханням зробити для організації, в якій вона працює, новорічні топпери в кількості від 100 штук. Спочатку я подумала, що маю справу з нормальною людиною: планує заздалегідь  + опт, що теж непогано. Завжди запитую у замовників про розмір, колір, декор. Ні в листуванні, ні в телефонних розмовах людина нічого не сказала про кольори, про присутність на топпері логотипу компанії згадала мимохідь, але наполягала на знижці. Я пообіцяла знижку у розмірі 10% , зробила зразок і відправила фото, хоча спочатку мене жінка запевняла, що навіть зразок викупить. І тут… опт змінився з «від 100 штук» до рівно 50-ти, палітра виявилася обов’язковою: синє-білою, також обов’язково мав бути логотип, знову уточнення про знижку (вона залишилася незмінно—10%), а також про час, за який я виконаю роботу. Наприкінці листа допис про те, що дуже чекають на мою відповідь. Я відразу відповідаю, все детально описавши. А людина відповідає, що має узгодити питання ціни (а чому до цього моменту не узгодила?!) і зникає. Чи було мені прикро? Ні крапельки. Трохи шкода згаяного часу, але могло б бути гірше. Якщо чесно, хоча я і обмислювала новий топпер, але вже схилялася до думки, що відмовлюся від цього замовлення, бо вже не впевнена в адекватності і надійності замовника. Впевненість зміцніла, коли ще й мій чоловік вголос вимовив мої думки. Але пані зникла, позбавивши мене страждань написання відмови. Маю її координати: писати не буду, а якщо комусь з майстрів буде цікаво—поділюся.
Тепер до топпера.  Діаметр—8,5 см, висота разом з паличкою—23,5 см. Все інше видно на фото.


 Гарного настрою)) Весна хоч і повільно все ж таки повертається! Ура!

Комментариев нет:

Отправить комментарий